لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../لواندوفسکی-اگر-برابر-رئال-آماده-بودم-می-...
45 mins ago - به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی که در دیدار فصل قبل بایرن برابر رئال با مصدومیت بازی کرد ادعا می کند که اگر در آن مقطع مشکلی نداشت ممکن ...

لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! - مگیتو

https://magito.ir › ورزشیفوتبالبوندسلیگا آلمان
35 mins ago - به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی که در دیدار فصل قبل بایرن برابر رئال با مصدومیت بازی کرد ادعا می کند که اگر در آن مقطع مشکلی نداشت ممکن ...
لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن در مورد شرایط پیرامون این باشگاه صحبت کرد. مطلب در سایت اصلی ...
لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! ... اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! - ورزش 3. خوشحالم یک امتیاز از استقلال گرفتیم/ شرایط فولاد بهتر می شود. - مهر ...

لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! - میهن مگ

mihanmag.com/.../لواندوفسکی__اگر_برابر_رئال_آماده_بودم_می_...
18 mins ago - کیف ورزشی چرمی. خرید آنلاین David Jones کیف ورزشی چرمی با قیمت 1,280,000ریال 16/08/2017 از فروشگاه اینترنتی میهن دیجیتال ✓بهترین ...

ورزش 3 » لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

bstsm.ir/.../لواندوفسکی_اگر_برابر_رئال_آماده_بودم_می_بردیم.ht...
38 mins ago - لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! [unable to retrieve full-text content]رابرت لواندوفسکی گلزن لهستانی بایرن در مورد شرایط پیرامون ...

1467186 s لواندوفسکی اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

sworld.ir/.../niaz/.../لواندوفسکی/اگر/برابر/رئال/آماده/بودم/می/بردی...
1467186 s لواندوفسکی اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

غیبت طارمی در تمرین ریکاوری سرخپوشان - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/news/.../غیبت-طارمی-در-تمرین-ریکاوری-سرخپوشان
27 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

پیروزی آبادانی ها در دربی نفتی‌ها - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../پیروزی-آبادانی-ها-در-دربی-نفتی‌ها،-باز-هم-خارجی-ها-...
27 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

تشویق ایسلندی فولادی‌ها در ورزشگاه آزادی، پرتاب بطری به ... - sporttv.ir

sport.tv3.ir/.../تشویق-ایسلندی-فولادی‌ها-در-ورزشگاه-آزادی،-پرتاب...
27 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

کاپیتان سپیدرود و کاپیتان سابقش در تیم ملی - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../کاپیتان-سپیدرود-و-کاپیتان-سابقش-در-تیم-ملی،...
26 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

شعار علیه افتخاری پیامد تساوی برابر فولاد - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/news/.../شعار-علیه-افتخاری-پیامد-تساوی-برابر-فولاد
27 mins ago - شعار علیه افتخاری پیامد تساوی برابر فولاد ... تراکتورسازی خواهان شفاف‌سازی یحیی; 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../می-توانستیم-گل-های-بیشتری-هم-بزنیم؛،-میرزائی...
26 mins ago - مهاجم تیم سپاهان می گوید که در هر پستی که کرانچار از او بخواهد بازی خواهد کرد. نظرات; اخبار ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

درخشان: هر دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/news/.../درخشان-هر-دو-تیم-فرصت‌های-خوبی-داشتند
27 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

توقف خانگی استقلال،نسخه آلمانی هم افاقه نکرد - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/news/.../توقف-خانگی-استقلال،نسخه-آلمانی-هم-افاقه-ن...
27 mins ago - ... آلمانی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دید، برابر فولاد خوزستان با تساوی خانگی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

چمنیان: به همه تیم‌های مدعی قهرمانی احترام می‌گذاریم - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../چمنیان-به-همه-تیم‌های-مدعی-قهرمانی-احترام-می‌گذاریم
27 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

نفت طلاییه صفر - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../صنعت-نفت-یک-نفت-طلاییه-صفر،-درخشان-با-با...
27 mins ago - ... 19:29 می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم؛، میرزائی: فصل گذشته دفاع راست هم بازی ... 19:25 لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

کرانچار: از خط دفاعی سپاهان مقابل سیاه جامگان راضیم؛ غیبت مهرداد محمدی ...

https://www.tarafdari.com/.../کرانچار-از-خط-دفاعی-سپاهان-مقابل-س...
17 mins ago - در دقایق نخست دیدار، بازی را در دست گرفته بودیم و انتظار داشتیم که سیاه‌جامگان در دفاع باشد. .... لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

لواندوفسکی: رتبه سال قبل من در مراسم توپ طلا خنده دار بود - قطره

www.ghatreh.com/.../لواندوفسکی-رتبه-سال-قبل-مراسم-توپ-طلا...
14 hours ago - لواندوفسکی : با هاینکس می توانیم قهرمان اروپا شویم؛ به توپ طلا فکر نمی کنم ... فکر می کنم اگر من مقابل رئال مادرید 100% آماده بودم می توانستیم بازی را در ... در لیگ قهرمانان هم ما پس از شکست برابر PSG باید سعی کنیم تا دوباره خود را پیدا کنیم. .... علی کریمی: آلمان را بردیم، نه آلمان ب» یا پ» / پرسپولیس از ...

فرارو » (تصاویر) "سوفیا" زنی متفاوت در مقر سازمان ملل

kiarebidar.ir/.../تصاویر_سوفیا_زنی_متفاوت_در_مقر_سازمان_ملل...
39 mins ago - لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم! در خانه حریف باید با تفکر و تاخیر بازی کرد/ ...
19 mins ago - هافبک باتجربه فولادی ها می گوید هر زمانی که ببینم مثمرثمر نیستم به راحتی از فوتبال ... لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!
23 mins ago - دایی: سپیدرود را باید با اختلاف 5 گل می‌بردیم/ گل خوردن ما در دقایق پایانی ربطی به بازیکنان ... لواندوفسکی: اگر برابر رئال آماده بودم می بردیم!

روبرت لواندوفسکی، جذاب ترین شماره 9 اروپاست - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../روبرت-لواندوفسکی-جذاب-ترین-شماره-9-ارو...
اما حالا در مورد تردیدهای روبرت لواندوفسکی می نویسیم. ... نه، ما صرفا در مورد عملکرد فریدش از او پرسیده بودیم. ... هیچ بازیکنی پیش از آن در برابر رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان ... با این حال، کاملا درست است که مطالعات همسرم در طول ده تا پانزده سال در زمینه آماده سازی و بازیابی، برای من یک مزیت محسوب می شود.»

آنچلوتی: لواندوفسکی به بازی با رئال می رسد - روزنامه ایران ورزشی

tnews.ir/news/b5ee83345279.html - Translate this page
Apr 10, 2017 - کارلو آنچلوتی گفته روبرت لواندوفسکی به بازی با رئال مادرید می رسد و جای نگرانی نیست. لواندوفسکی در برد چهار بر یک بایرن مونیخ برابر بوروسیا دورتموند از ناحیه شانه آسیب دید. ... آنچلوتی خوشحال بود که تیمش پیروز شد: «ما رقیبی خطرناک را بردیم. ... ما باید آماده دیدارهای این ماه باشیم، همانطور که امروز بودیم.

اخبار ورزشی 21:30 شبکه خبر سه شنبه 28 شهریور 96

jadid97.ir/search/?q=++اخبار+ورزشی+21%3A30...
Sep 26, 2017 - بایرن مونیخ: سفر به سلامت بچه ها بازیکنان یوونتوس آماده دیدار مقابل ... موبایل هایتان را کنار بگذارید یا حتی خاموش کنید، اگر می خواهید این ... از سوی دیگر در ماه شهریور بازی‌های ساده، اما جذاب متنوعی را شاهد بودیم که از جمله ... در اسپانیا نیز رویارویی رئال مادرید و دورتموند موضوعی است که به آن ... باید در خانه می بردیم.

ویلانووا: شکستی این‌چنینی را فراموش نمی‌کنم | اخبار ورزشی | طلا نیوز

www.talanews.com/.../ویلانووا-شکستی-این‌چنینی-را-فراموش-نمی‌... - Translate this page
تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا درباره‌ی بازی برگشت در برابر بایرن گفت: باید به آنها تبریک بگویم اما هم ما وهم رئال مادرید تمام تلاشمان را در برابر بایرن و درتموند انجام دادیم. ما فصل را خوب شروع کردیم. تا ماه دسامبر عملکردمان خوب بود و 18 بازی را در لیگ بردیم و تنها یک تساوی ... اگر ما صد‌درصد آماده بودیم شرایط فرق می‌کرد.

زیدان: نمی دانم بنزما چطور چند بازیکن را جا گذاشت؛ مقابل یوونتوس ... - نود

90tv.ir/.../زیدان-نمی-دانم-بنزما-چطور-چند-بازیکن-را-جا-گذاشت؛-مقا...
May 11, 2017 - به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید با وجود شکست خارج از خانه ۲-۱ در ویسنته کالدرون، موفق شد در مجموع دو دیدار ... می دانستیم که باید سختی را تحمل کنیم اما اگر آرامش خود را حفظ می کردیم و صبور می بودیم، فرصت های خود را پیدا می کردیم. ... او در حال بهبودی است و زمان کافی دارد تا آماده حضور در فینال شود.
Jun 11, 2017 - وبسایت رسمی برنامه نود – ساندرو واگنر معتقد است با حضور یاشوا کیمیش در سمت راست، فرصت های گلزنی بیشتری نصیب بازیکنان بایرن مونیخ ...

[PDF]V جادوی رونالدو در نیوکمپ

homepage.abrarnews.com/pdf/files/archive/16-1-95/v7.pdf
هواداران نبود. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی ها باواریایی ها عنوان ... سیلوا و آگوئرو را دارند و این دو بازیکنانی هستند که اگر توپ را. به آن ها بدهیم ... گواردیوال مدام به این فکر می کند که چطور می شود تیم بهتری .... باخت 2 بر یک تیمش در خانه برابر رئال مادرید به تمجید از عملکرد کهکشانی ها ... ما کنترل مان بر بازی را از دست داده بودیم.
در نیمه نخست برتر بودیم و می توانستم اختلاف را به دو یا سه گل برسانیم. ... ما مصاف اول را بردیم اما هنوز یک بازی دیگر مانده و هیچ چیز تمام نشده است. .... اگر برای فصل بعد بایرن استین بالا نزنه و یه کاری نکنه رسما با همه عشقی که بهش دارم ..... از نظر روحی آماده کنه ثانیا تو بازی شنبه هر 11 نفر اصلی جلو رئال رو استراحت بده و سوم اینه ...

مورینیو: سرتر از چلسی بودیم/ در شرایط ۱۱ به ۱۱ در جام حذفی ش...

econews.com/fa/content/633672 - Translate this page
Apr 17, 2017 - او همچنین عنوان کرد اگر در جام حذفی نیز دو تیم یازده به یازده بازی می‌کردند ... در آن بازی هم در شرایط یازده به یازده بازی می کردیم ما اکنون حریف تاتنهام بودیم. ... و خیلی از بازی‌ها را در حالی که تیم برتر بودیم را با تساوی به پایان بردیم، با این ... خودش را برای بازی روز یکشنبه برابر برنلی در لیگ برتر آماده خواهد کرد.
Sep 22, 2017 - بزرگ ترین مشتری لواندوفسکی، رئال مادرید نیست. 3 روز پیش ورزش ... تیم مهمان از دقیقه ۶۶ به دلیل اخراج بادلی با ده نفر بازی را دنبال می کرد. یووه با این ... آنچلوتی: خامس صد درصد آماده نیست اما مقابل شالکه عالی بود .... بازیکن ذوب‌آهن می‌گوید اگر به استقلال زمان داده شود می‌تواند نتایج بهتری کسب کند. به گزارش ...
Aug 26, 2012 - *نسبت به بازی ۵شنبه شب مقابل رئال چه احساسی داری؟ ... تر و سرزنده تر بودیم و بربازی تسلط داشتیم و توپ را در اختیار داشتیم و موقعیت هایی خلق می کردیم و تیم برتر میدان بودیم. اگر گل چهارم از راه می رسید، همه چیز عادلانه تر می بود. ... باید بهتر خودمان را آماده کنیم. ... اگر ۱-۴ می بردیم هم اوضاع تغییر نمی کرد.
می خواهم از تیمم، تیم ملی کشورم، باشگاه رئال مادرید، مربیانم، خانواده ام که امروز اینجا حضور ... تمرین در خانه:برای فوتبالیست شدن باید بدنت آماده باشد و مراقب خودت باشی. .... البته که اگر در حال حاضر رونالدو در نوک پیکان قرار گیرد، دو تا سه بازیکن با او سایه به ..... مهمترین جامی که به عنوان هدف برای خود تعیین کرده بودیم را بردیم.

داوید دخیا پیشنهاد رئال مادرید را رد خواهد کرد | خبر امروز | ورزشی | Pinterest

https://www.pinterest.com/pin/861524603688129622/ - Translate this page
داوید دخیا پیشنهاد رئال مادرید را رد خواهد کرد. 700 میلیون کمک‌ هواداران به پرسپولیس عکس. توصیه به ترامپ برای خرید مدافعان یوونتوس عکس. تاکید بر به رسمیت ...

رسمی: ترکیب دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید - مرجع خبری بوندس‌ لیگا ...

fussball.ir/.../رسمی%3A_ترکیب_دو_تیم_بایرن_مونیخ_و_رئال_ما...
Apr 12, 2017 - اشپورت بیلد: روبرت لواندوفسکی به بازی رفت برابر رئال نمی رسد. به نطر می رسد مهاجم لهستانی بایرن توانایی بازی برابر رئال مادرید در لیگ ...
Apr 10, 2017 - روی آن کار کرد. در کل ســعی کردیم تا تیم را به لحاظ روحی آماده کنیم. ... کاپیتان اســتقالل می گوید درباره دغدغه های تیمش بعدا صحبت می کند. ســید مهدی .... اساس اگر نیمار متخلف شناخته شود، نه تنها از بازی بارسا برابر سوسیه داد بلکه ... باشگاه رئال مادرید ساعاتی پس از بازی با انتشار بیانیه ای اعالم کرد که بر اثر.

فیفا گالری

fifagallery.mihanblog.com/post/tag/دورتموند
گفته می شود که اشملتسر حدود 4 هفته قادر به همراهی دورتموند نخواهد بود. ... می خواستیم در برای متوقف کردن بازی هجومی دورتموند توپ را در اختیار داشته باشیم. در نهایت ...
کریستیانو رونالدو cr731 - لحظه به لحظه با اخبار رونالدو رئال مادرید ... گفته می شود که رونالدو پس از پیوستن نیمار به پی اس جی و تمدید قرارداد مسی به مسئولان ... اگر قرار است آسنسیو روزی برنده توپ طلا شود، برایش همین روزها و تمرین با .... او در دیدار نهایی هم دو گل زد تا نقشی اساسی در پیروزی 4-1 رئال برابر یوونتوس داشته باشد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس:حرفی از کشته شدن در تبریز نزده بودم | کاپ

cup.ir/sport/iranianfootball/487/news/151987 - Translate this page
Sep 12, 2016 - مدیر روابط عمومی پرسپولیس:حرفی از کشته شدن در تبریز نزده بودم ... میزبان به آن شکل هجوم آوردند شما تصور کنید اگر ما بازی را می بردیم چه اتفاقی می افتاد. ... با سلام، میدانی، ملت ترک برابر با پادشاه ما واسه همه چی آماده هستیم ؟ ... 09:22 بنزما خواهان حضور هازار در رئال مادرید; 09:16 قضاوت تیم داوری ایران در رقابت های ...
Nov 3, 2013 - آنچلوتی: نیمه دوم فاجعه بودیم. رئال مادرید در هفته دوازدهم لالیگا با نتیجه سه بر دو رایووایکانو را در ... تکه تکه شد تا دو گل دریافت کنیم اما به هر حال این مسابقه را بردیم. ... چلسی آماده است تا سالانه هفت میلیون پوند به این مهاجم گلزن لهستانی حقوق بدهد. ... دارد که این کمبود با جذب مهاجمی همچون لواندوفسکی برطرف می شود.
Aug 9, 2017 - مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد پیروزی رئال مقابل یونایتد گفت :” خوب تلاش کردیم. ... نیمکت نشین کردن رونالدو:”از قبل در موردش تصمیم گرفته بودیم. فقط سه روز ... می خواهیم به خبوی آماده بازیها شویم و شرایط امروز با سه سال پیش قابل مقایسه نیست. ... مشکل وبد اما اگر بیل گل سوم را می زد بازی تمام می شد.

خطر در نزدیکی جام جهانی قطر - روزنامه شهروند

shahrvand-newspaper.ir/1396/03/17/.../13960317-1142-14-15.pdf - Translate this page
Jun 7, 2017 - قطعا اگر از این تیم حمایت می شــد و بازیکنانش ... آبی های خوزســتان برابر تیم های متمول عربی، ... روبرت لواندوفسکی مهاجم |بوندس لیگا شد .... خیلی خوب به پایان بردیم و از این بابت راضی هســتم. ما اولین ... نهایی فصل آماده کرده بودم و از این بابت خوشــحالم. ... یکی از اتفاقاتی کــه بعد از قهرمانی رئــال در فضای مجازی.

پوگبا می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم - سیسیل

30sil.ir/پوگبا+می+خواهم+بهترین+بازیکن+جهان+شوم
قلعه‌نویی: باید با اختلاف ۳، ۴ گل استقلال را می‌بردیم/ بدوند تا به ... سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود اما اگر عدالت رعایت می‌شد با اختلاف ۳، ۴ گل می‌بردیم. ... تا هیچ اندازه ماتیچ و فلاینی را این‌قدر خوب ندیده بودم. ... روبرت لواندوفسکی شایعه پیوستنش به رئال مادرید را تکذیب کرد.

گفتگویی با مهدی طارمی پیرامون فصلی که گذشت | ورزش 11

www.varzesh11.com/fa/soccer_news...با...طارمی.../70049
May 16, 2016 - تیم ما مهاجمان خوبی دارد و خودتان دیدید در روزهایی که من محروم هم بودم نتایج ... من گفته بودم اگر بتوانیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم می شود .... بازی با سیاه جامگان که ده نفره بودیم و بردیم یا مقابل ملوان که لحظات آخر گل زدیم. ... ما برای دربی خیلی آماده بودیم. .... آمار و ارقام؛ رکورد فوق العاده ناچو در ترکیب رئال مادرید!
Nov 28, 2015 - این اگر شما پول داشته باشید خوب هم هست چون پول امکان موفقیت را بیشتر می ... راه رئال و بایرن و فکر نکردن به مالیات ها نمی تواند راه ما باشدو اینکه ... زمانی که از کلوپ 45 ساله در مورد انتقال بی رحمانه گوتزه صحبت می شود. ... شبیه شجاع دل ها بودیم. ... در شروع این فصل کلوپ تاکید کرد که دورتموند آماده است که لیگ ...

بایرن مونیخ 0 - 4 رئال مادرید؛ شکست سنگین باواریاییها در آلیانس آرنا ...

bayern.blogsky.com/.../بایرن-مونیخ-0-4-رئال-مادرید؛-شکست-سن...
Apr 30, 2014 - سال دیگه این مانزو احمق رو بندازن بیرون لواندوفسکی بیاد و خلاص ..... علاوه بر باخت بایرن چیزی که فکر منو خیلی اذیت می کنه نا آماده بودن و افت محسوس مهره های کلیدی ..... نمیدونم اگر منم جای اونا بودم بازم با تمام وجود فریاد میکشیدم یا نه !!! ... یا اصلاً اگر این اتفاق برای رئال می افتاد یک نفر براشون فریاد می کشید ؟
Oct 3, 2017 - خرید موتور پاس دورتموند،‌در دستور کار رئال مادرید است ... بازیکنان ما هم حساس هستند و ما چند روز قبل از بازی به این محرومیت پی بردیم. ... می‌دانیم که برابر تیم خوب پاری سن ژرمن باید هم در دفاع و هم در حمله عالی ... پس وقتی این اتفاق افتاد، آماده نبرد بودم و نبرد عادلانه را دوست دارم و اگر ببازم، با رقیبم دست می دهم.

Barca lovers

www.villa7barca.blogfa.com/
*بارسا منسجم نبود: ما دقیقا به شیوه بارسلونا به دنبال پیشبرد بازی بودیم. ... مصاف های تک به تک از بازی خوب نیمار و الکسیس و مونتویا و نیمار در سوی دیگر بهره می بردیم. ... اگر می شد خود او هم خوشحال می شد که در هر بازی بتواند 2، 3 یا 4 گل بزند. ... به دنبال برد 2-1 برابر رئال مادرید در الکلاسیکو،بارسلونا در آن بازی بیستمین برد ...

اسیر ایارامندی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

perspolismadrid.persianblog.ir/tag/اسیر_ایارامندی
آلوارو آربلوا خودش را برای جدایی از رئال مادرید آماده می کند. .... بعضی ها می گویند ما شاهد بدترین دوره تاریخی رئال مادرید بودیم ، پس خوش به حال ما که اگر این بدترین دوره رئال بود ! ... به خوبی توپ را به جلو می بردیم تا مهاجمان با کیفیتمان استفاده کنند . " ..... ،‌وین رونی احتمالا در اولدترافورد می رود و لواندوفسکی هم فقط بایرن را می خواهد .
Oct 5, 2017 - سامسونگ به آرامی مشغول آماده سازی شرایط برای عرضه نخستین موبایل ... ونتورا صحبت کرد: اگر برابر مقدونیه می بردیم، اوضاع بهتر می بود. اگر می خواهیم تا انگیزه ای برای پیشرفت داشته باشیم، باید پیش از نتایج، عملکرد را تحلیل کنیم. ... وبسایت رسمی برنامه نود - روبرت لواندوفسکی با گلزنی مقابل تیم ملی ...

آنچلوتی - میهنداد

mihangt.xyz/query/?q=آنچلوتی&page=3
وبسایت رسمی برنامه نود - روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ اعلام کرد که ... در این میان احتمال حضور هوملس مقابل رئال مادرید نیز با وجود اظهار امیدواری .... بزرگ چنین گفته است: زیدان می خواست در مادرید بمانم، من هم در رئال مادرید خوشحالم بودم ... او با پای راست جادو می کند پای چپش مثل یک بازیکن کامل چپ پا آماده شلیک ...

#bayern_iran Instagram posts | photos and videos - picbir.com

www.picbir.com/view-hashtag/bayern_iran
چقدر خوب می‌شود اگر بتوانیم شور وهیجان را چاشنی این مسابقه کنیم. ... مولر که زمینه‌ساز گل لواندوفسکی مقابل دورتموند شد، آمار پاس‌های گل خود را در این فصل به عدد 13 رساند. ... خود را در اختیار نداریم اما نمی‌توانیم خود را معطل کنیم و بنشینیم تا همه آماده شوند. ... فاصله زیادی بین ما و بایرن وجود دارد اما می توانیم آنها در روز شنبه شکست دهیم.
Feb 8, 2017 - هافبک استقلال : ژاوی را بردیم، پرسپولیس را هم می بریم ... درباره دوستان خود در تیم پرسپولیس گفت: «با خیلی از بچه ها در تیم های امید همبازی بودم. ... بررسی شکست پرسپولیس برابر الهلال از زوایایی دیگر ..... مهارت های لواندوفسکی مهاجم بایرن ... عکس عکس ؛ کاریکاتور ؛ مشکلات دو ستاره فوتبال در رئال و بارسا.
رئال مادرید می تواند او را در پایان فصل با 5.8 میلیون یورو بخرد . ... اسین ، رئال به جز خدیرا - ژابی هیچ هافبک دفاعی تخصصی دیگری نداشته باشد و اگر خدای ... ترکیب رئال در برابر بتیس دقایقی پیش اعلام شد که ترکیب رئال به این شرح است: .... کریستیانو مقابل لوانته نیز کار را روی نیمکت آغاز کرد تا آماده بازی در استانبول شود .

نقشه سایت - توپ 90

www.top90.ir/sitemap
اگر من بودم، بارسا مقابل لاس پالماس بازی نمی کرد · استارت کاوه با تیم .... رئال مادرید مقصد ستاره ناراضی PSG خواهد بود؟ ... نگرانی؛ سیدجلال آماده شد (عکس) · کمیته فنی سرمربی استقلال را تعیین می کند ... ساوتهمپتون 0 - 1 یونایتد؛ رستگاری برابر قدیس ها! ..... پرسپولیس در سلطان قابوس میزبان شد · لواندوفسکی در راه رئال مادرید؟
اگر می دانستم، کمی بیشتر خودم را برای سخنرانی آماده می کردم." روز قبل از مراسم: "من ... آن اشک ها بسیار صادقانه بود چون در آن لحظه واقعا خوشحال بودم. ... وقتی که جایزه را دریافت کردم، به سادگی با کسانی که در کنارم بودند، از بردن جایزه لذت بردیم." ..... اعلام جنگ رئال مادرید به بایرن مونیخ با پیشنهادی نجومی برای جذب لواندوفسکی ××× ...
Oct 1, 2016 - بعد از قرعه ای که نصیب مان شد هم ناراحت بودیم هم خوشحال. ... چه بسا اگر ما گل می خوردیم ورق بازی برمی گشت و دیگر شاهد این موفقیت بزرگ نبودیم. ... نتوانست بیدار شود چون تصور نمی کردند با تیمی مثل ما آماده روبرو شوند. ... تیمی که در گروه خودمان در لیگ دسته دوم است و ما باید در لیگ دو آنها را می بردیم اما در بازی اول ...

شهرام محمودی: کار ما را استرالیا تمام کرد - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../شهرام-محمودی-کار-ما-را-استرالیا-ت...
Jul 7, 2015 - محمودی می گوید: هدف ما حذف روسیه بود؛ همه دوست داشتند روسیه را ببریم که کمی بازی دوم سخت شد. ... ما اگر بازی دوم با لهستان را می بردیم، شرایط فرق می کرد. ... باخت کار به ست شماری می رسید و در ست شماری با ما برابر می شد و ما صعود می کردیم. ... حالا باید استراحت کنیم تا آماده به اردو برگردیم و تمرینات را انجام دهیم.

¤؛°`°؛¤ کلوپ هوادارن رئال مادرید (69) ¤؛°`°؛¤ - Asre Javan

javan14.com/printthread.php?t=697000&pp=10&page=20 - Translate this page
Dec 15, 2013 - مهر ه های رئال و من سیتی رو با ارسنال مقایسه میکنی؟ ... خوشحالم که برابر والنسیا محرومه حتی اگه جایگزین نداشته باشیم. ... مخالفم چون سنش یکم زیاده ولی الان با این وضعیت به بازیکنی مثل سوارز یا اگوئرو یا لواندوفسکی نیاز داریم .... در آن صحنه اگر پنالتی بازیکن کروات گرفته می شد ، همه چیز عوض می شد .

پرسپولیسی ها همه می خواهند استقلالی شوند | فرتاک ورزشی

www.fartakvarzeshi.ir/.../44721-پرسپولیسی-ها-همه-می-خواهند-است...
Feb 5, 2017 - بازیکنان من می‌دانستند که اگر کوتاهی کنند کار خطرناک می‌شود. ... برانکو در ادامه درباره بازی گفت: طبیعی است که امروز همه ما از این برد بزرگ آن هم در این داربی بزرگ و برابر این هواداران خوشحالیم. ... در تمام طول بازی بهتر از حریف بودیم و این از همه مهم‌تر است، این است که ... برای همین فرشاد را در خط دفاع به کار بردیم.

رونالدو به رکورد 100 گل در رقابت های اروپایی رسید - نود | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/36338674 - Translate this page
Apr 13, 2017 - این دیدار تحت تاثیر شکست سنگین بارسلونا برابر یوونتوس در یک چهارم ... سرمربی تیم فوتبال سپاهان: مقابل گسترش فولاد تبریز مستحق پیروزی بودیم ... رئال حالا فوق ستاره خود را آماده تر از ابتدای فصل می بیند و بی شک گل های این .... است، در این زمینه گفت: بازی دادن به لواندوفسکی در دیدار رفت ریسک بود.

لیورپول - مصاحبه

redsliverpool1892.blogfa.com/category/6
Dec 18, 2016 - این دیدار اولین دیدار رونالد گومان از زمان پیوستنش به اورتون می باشد که روبروی لیورپول می ایستد. ... "به عنوان بازیکن بارسلونا کلی بازی برابر رئال انجام داده ام." .... ما با هم در خصوص صبر و تامل و همچنین لواندوفسکی صحبت کردیم." .... "اگر من لیورپول بودم هرچه سریع تر از شر چنین بازیکنانی خلاص میشدم !".

MANCHESTER UNITED

www.mohammadmanchester.blogfa.com/1391/10 - Translate this page
ویدیچ، کاپیتان شیاطین سرخ پس از برخورد با دانیل آگر در بازی برابر لیورپول، ... می کند اما شاید به بازی برابر تاتنهام نرسد ولی بعد از آن دوباره آماده خواهد بود. ... اما در صورتی که یوناتیدها بتوانند لواندوفسکی را به الدترافورد ببرند، آماده اند تا ... فرگوسن:نمایشی عالی و فوتبالی خارق العاده رو شاهد بودیم. ... سرخیو راموس(رئال مادرید).

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5581 | تاریخ 1395/11/27

newspaper.iran-varzeshi.com/?nid=5581&pid=6&type=0
Feb 15, 2017 - مارادونا: اگر نتیجه را می‌دانستم پیشگو می‌شدم پرینت; ناپولی قبل و ... مارادونا میهمان ویژه رئال- ناپولی پرینت; رئال؛ موفقیت بدون تخت گاز پرینت ...
May 7, 2015 - رئال حقش نبود دو یک ببازه .... واقعا انریکه تیم رو این فصل تا حدی که خیلیا انتظارش رو نداشتن آماده نگه .... بایرن و پپ تو نیمه اول در برابر بارسا و انریکه چی کار تونستن ..... چرا بهش مبگن ابر اسطوره تیم مغرور بایرن و بردیم شکرررررررت خدااااا ... اول های فصل همه ازت انتقاد می کردند من موافقت بودم و حمایت می کردم

تریبون - عنایتی: از رفتارهای مظلومی هنگ کردم!

3bune.ir/post/.../عنایتی__از_رفتارهای_مظلومی_هنگ_کردم! - Translate this page
Apr 15, 2017 - برای من مهم این است که تا وقتی که بودم سعی کردم بهترین باشم و هرگز کم کاری نکردم. ... فوتبال حرفه ای است و من اگر می خواستم می توانستم بمانم و حداقل پول ... ای نه چندان خوب در بازی برگشت برابر سپیدپوشان خود را اماده کند. ... قبل با رئال مادرید، در پست نوک حمله به جای روبرت لواندوفسکی محروم و مصدوم بازی کرد ...

[PDF]پیش گفتار - کتاب خوب

dl.finebook.ir/book/9b/26370.pdf
من به او گفته بودم که اگر تیم فنی .... کریستیانو رونالدو به رئال مادرید به مبلغ هشتاد میلیون پوند پیشرفت کردم. ... هر چه در جعبه بود را دو برابر می کردم و آن ها می توانستند بر ... من آماده بودم که از مسئولیت های طاقت فرسایی که با اداره کردن ..... جه سه بر یک بردیم و فرانک در آن بازی دو گل به ثمر ...... یا لواندوفسکی و کاگاوا قدم برمی.
Apr 12, 2017 - کارلو آنچلوتی که در سال 2014 رئال مادرید را برای دهمین بار قهرمان اروپا کرد، گفت: بایرن بدون لواندوفسکی هم می تواند قوی باشد. وی گفت: او اگر درد داشته باشد بازی نمی کند، اما راهبرد ما در این بازی تغییر نخواهد کرد. سرمربی بایرن ...

لواندوفسکی:آماده دیدار برابر رئال‌مادرید هستم - ایسنا

www.isna.ir/news/.../لواندوفسکی-آماده-دیدار-برابر-رئال-مادرید-هس...
Apr 17, 2017 - مهاجم بایرن مونیخ در تمرین گروهی این تیم شرکت و تاکید کرد که آماده دیدار حساس برابر رئال است.

چیچاریتو: باختیم، اما سرمان را بالا می‌گیریم - شاپ یار - وبلاگ

shopyar24.ir › Home › دسته‌بندی نشده - Translate this page
Jun 30, 2017 - پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای به‌فروش این مهاجم ۲۹ ساله آرژانتینی ندارد اما اگر ... مرجع خبری رئال مادرید : خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو مهمترین گل عمرش را زد تا پس از . ... در جام حذفی، بد شانس بودیم و در دقایق آخر باختیم، لیگ قهرمانان را شل گرفتیم و تیم . ... ما بازی را باختیم اما سرمان بالاست و نشان دادیم که می توانیم برابر ...
ما باید در تهران کار را تمام می‌کردیم و با اقتدار می‌بردیم. ... با این حال من خوشحال بودم که به العین خوردیم، چون می‌توانستیم از حمایت تماشاگران استفاده کنیم ... می‌کنم که اگر منصوریان بتواند همین تیم را حفظ کند، هیچ نیازی به ترمیم نیست ... این تیم دوشنبه به تهران بر می‌گردد و آماده مسابقاتی می‌شود که قرار است در تیر ماه برگزار می‌شود ...

Arsenal | Telegram Channel @arsenal_iran

https://inten.to › Channels › Telegram › Persian › arsenal_iran - Translate this page
Jun 22, 2017 - کارلوس کارپیو از مارکا: رئال مادرید به صورت شفاهی با امباپه به توافق ... اگر با آرسنال قرارداد ببندد بخاطر او خواهد بود ◁ " او ( ونگر ) می داند که چگونه ... او می داند که چگونه بازیکنان جوان را آماده کند و مخصوصا ما تیری انری و انلکا ... اخراج لورن کوشیلنی برابر بایرن اشتباه بود چون لواندوفسکی در آفساید قرار داشت.

روزنامه امتیاز | شماره :1890 | تاریخ 1394/12/18

www.emtiazdaily.ir/Newspaper/Page/191/3230 - Translate this page
Mar 8, 2016 - ... رستمی تنها المپیکی اردوی تیم ملی وزنه‌برداری; حامد حدادی، ستاره‌ای بی‌نظیر برای بسکتبال; تیم سوم جهان را بردیم ما هنوز به دسته یک نرسیده‌ایم!

@asheghan_bayern Instagram Photos, Videos & Bio - Pintaram

https://www.pintaram.com/u/asheghan_bayern
Sep 16, 2017 - روبرت لواندوفسکی در مصاحبه‌ای گفت کهباشگاه بایرن باید به خرید ستاره‌ها .... به آماده سازی تیم خود بپردازیم و فکر می کنم این زمان بسیار مناسب باشد، البته ... ما در حال حاضر بر روی بازی برابر دورتموند در سوپر جام تمرکز داریم و م دانیم که ... یک برد چهارده خورده چهار زده پ ن:شاید اگر ارسنال رو میبردیم وضع این نبود.

انجمن تخصصی DVB5

3dvb5.ml/showthread.php?116367-کانون-هواداران-و-اخبار...
*رئال مادرید- بوروسیا دورتموند: بازی ای مملو از احساسات بود. ... در بازی مقابل میلان شاهد بودیم که بارسلونا در نوکمپ می تواند به سرعت به چهره ی تیم غالب تبدیل شود ... اگر آن ها گل های زودهنگامی را به ثمر رسانند، این می تواند بازیکنان را عصبی کند. ... تیمش را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا که روز 25 می در ومبلی برگزار می شود آماده کند.

توخل: فرایبورگ حریف سرسختی است - مجله تفریحی نیوزس

newzes.ir/search/?q=توخل... - Translate this page
ورزش سه: عصر امروز دورتموند با گل لحظات پایانی مارکو رویس از شکست برابر کلن .... اگر تیمی که با تمام توان خود بازی می کند پیروز شود اصلا جای تعجب ندارد. ... با بنفیکا آماده می‌کند به صحبت در مورد مربیگری در تیم فوتبال آرسنال پرداخت. ... توخل: باید 4 بر صفر لایپزیگ را می‌بردیم .... توخل: بازی با رئال نتیجه خوبی داشت.

جهانبخش به خودم گفتم به سمت چپ بزن تا گل شود | خبر امروز | ورزشی ...

https://www.pinterest.pt/pin/861524603687889326/ - Translate this page
جهانبخش به خودم گفتم به سمت چپ بزن تا گل شود. خلیل زاده و حاج‌صفی قربانی جنجال دقایق پایانی. ایرانپوریان دوست ندارم از پرسپولیس امتیاز کسر شود. مومنی در ...
Jan 5, 2016 - همان‌طور که می‌دانید دو سال من سرباز بودم و بعد از آن فوتبال بازی کردم. ... مرور می‌کردم و در بازی‌هایی که می‌دیدم می‌گفتم اگر من بودم این‌طور بازی می‌کردم. ... خدا را شکر با ایرانجوان بوشهر خوب کار کردم و کاملا آماده شدم. .... برانکو فوتبال تو را با لواندوفسکی مقایسه کرده بود. ... در آن بازی آنها 4 بر 2 بردند ما باید می‌بردیم.
در دقیقه 50 لواندوفسکی تا آستانه فرو ریختن دروازه رئال مادرید پیش رفت که شوت ... به فصل گذشته، این فصل تیم فوق العاده ای داریم و همه بازیکنان برای مسابقه آماده هستند. ... اگر بتوانیم یک یا دو گل بزنیم، کار برای بارسا دشوارتر خواهد شد. ... کار بسیار خطرناک خواهد بود در بازی مقابل میلان شاهد بودیم که بارسلونا در نوکمپ می تواند ...

تایپیک هواداران رئال مادرید [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی ...

www.daneshju.ir/forum/archive/index.php/t-127764-p-2.html
Sep 25, 2011 - همین جا عرض کنم که اگر از شخص خاصی نام می برم تنها به خاطر مطرح بودن اون شخص در ..... مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گل کریستیانو رونالدو در برابر رایو در دقیقه 38 .... مهم این است که تیم برد و چه بهتر که من هم بودم . " ... گفتنی است که حالا پس از این برد ، رئال باید آماده رویارویی با آژاکس در برنابئو شود .

با بود محمد مادریدیستا on Instagram - Mulpix

https://mulpix.com/instagram/با_بود_محمد_مادریدیستا.html - Translate this page
مبلغ فسخ قرارداد بیل با رئال به ۵۰۰ میلیون یورو می رسد این در حالی ست که مبلغ فسخ قرارداد ... ن : یه پست قبل این گذاشته بودم و امروز زده بودیم اما اشتباه شده بود .

[PDF]فوتبال - روزنامه اصفهان زیبا

www.isfahanziba.ir/sites/default/files/newspaper/1394/12/.../13.pdf
Mar 1, 2016 - گفتــه می شــود کــه رئــال مادریــد عالقــه مند بــه جذب. ســتاره جوان ... اگــر بارســا موفــق بــه شکســت دادن رایکــو. وایکانو شــود، ... بودیم.«انریکه درباره شرایط بارسا گفت:» هیچگاه. نمی توان اختالفی مطلوب داشت. این یک ... ولفســبورگ توسط لواندوفســکی شش تایی ... برتری السد برابر العربی آن هم در روز گلزنی.

آزمون خط هافبک پرسپولیس بدون رفیعی | خبر امروز | ورزشی | Pinterest

https://www.pinterest.se/pin/861524603687835384/ - Translate this page
جبران نتیجه مقابل رئال برای اتلتیکو غیرممکن نیست. پیراهن کدام ... دورتموندی ها عمدا می‌خواستند لواندوفسکی را مصدوم کنند. ابراهیمی ... حسینی اگر خسته نبودیم جواب بهتری به گلر می دادیم ... غفوری با این همه تماشاگر باید می بردیم ... برابر پیروزی بر بارسا باید 105 درصد آماده بود ... مورینیو در جام اتحادیه هم ما سوار بر بازی بودیم ...

ادامه پیروزی های تاتنهام با درخشش سون عکس | خبر امروز | ورزشی | Pinterest

https://www.pinterest.se/pin/861524603687802787/ - Translate this page
جبران نتیجه مقابل رئال برای اتلتیکو غیرممکن نیست. پیراهن کدام ... دورتموندی ها عمدا می‌خواستند لواندوفسکی را مصدوم کنند. ابراهیمی ... حسینی اگر خسته نبودیم جواب بهتری به گلر می دادیم ... غفوری با این همه تماشاگر باید می بردیم ... برابر پیروزی بر بارسا باید 105 درصد آماده بود ... مورینیو در جام اتحادیه هم ما سوار بر بازی بودیم ...
طرفداری- فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مصاحبه مفصلی پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرده است. ... در زیر می خوانید: ( قسمت اول ) در مورد علاقه به جذب لیونل مسی : اگر در دوره اول حضورم ... ما با شدت بالایی بازی کردیم و در دفاع متراکم بودیم. .... ولی در نهایت نتوانستند از سد لوک هولتز، دروازه بان آماده لوکزامبورگ بگذرند.

آنچلوتی: شایسته این پیروزی بزرگ بودیم | رویداد ۲۴

rooydad24.com/.../آنچلوتی_شایسته_این_پیروزی_بزرگ_بودیم
Jul 20, 2017 - سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر دورتموند راضی است و به ستایش از آنها پرداخت. به‌ گزارش ‌ایسنا، بایرن مونیخ در حساس‌ترین ...

قربانی: گل نمی‌زنیم چون استرس داریم

varzesh.us/news/1460323_قربانی-گل-نمی‌زنیم-چون-استرس-داریم
علی قربانی در گفت‌وگو با "ورزشی ها" در مورد پیروزی برابر گل‌گهر، گل نزدن ... البته فکر نمی‌کنم اگر من با شهدادنژاد درگیر نمی‌شدم اتفاق خاصی می‌افتاد و توپ وارد دروازه می‌شد. ... استرس سنگین خارج شد، بسیار خوشحال بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. ... ما باید این بازی را می‌بردیم و همین که با این پیروزی از فشار خارج شدیم اتفاق ...

حقیقی: نصف بازی با تراکتور بودیم می‌بردیم

prona.ir/حقیقی-نصف-بازی-با-تراکتور-بودیم-می‌بر/
Feb 15, 2015 - اگر ما نصف بازی با پدیده بودیم شاید پرسپولیس را می‌ بردیم ولی هم ما بدشانس بودیم و هم پرسپولیس خوش شانس. در کل پیروزی حق پرسپولیس بود ...

خوشحالم - نیوز کو

https://newsco.ir/fa/search/?q=خوشحالم
می دانستم ترک بارسلونا خیلی سخت است اما در پاریس خیلی خوشحالم. ... به گزارش خبرگزاری فارس، مارکو آسنسیو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید ... حبیبی نژاد:برای برتری مقابل سیاه جامگان هم قسم شده بودیم ... وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از قهرمانی در سوپرکاپ آلمان، روبرت لواندوفسکی .... بوناچیچ: با خوش‌شانسی بردیم.

وقتی دلت محرمی نیست پروفایل محرمی بدرد نمیخوره - حریر آنلاین

harironline.ir/search/?...وقتی%20دلت%20محرمی%20نیست%20پر...
Sep 19, 2017 - دلیل لاغر شدن شهرام قائدی افرادی که به هر دلیلی دچار چاقی می شوند، ... و کمبود موقعیت‌های شغلی برای جوان‌های دهه شصت است، یعنی دهه طلایی آماده ... ورزش سه: ماکسی آلگری، سرمربی یوونتوس در مورد دیدار فردای تیمش برابر ساسولو و باخت برابر بارسا صحبت کرد. ... بزرگ ترین مشتری لواندوفسکی، رئال مادرید نیست.

کریستیانو رونالدو - مصاحبه ها

7ronaldofans7.blogfa.com/category/7?p=4
اگر می گوید که جدیت نداشته اند ، حرف زدن در موردش مشکل است چرا که هر کسی می ... که در رئال بودم ، افرادی در تاریخ رئال را شناختم که خیلی دستاوردهایشان بیش از آقای والدانو بود . ... لواندوفسکی یک شب خیلی خوب داشت و ما هم اشتباهاتی داشتیم که باید در بازی .... وی گفت :” من می توانستم گل هم بزنم اما مهم این بود که بردیم و جنگیدیم .

سرآسیابی: در شهر خودمان غریبه هستیم/ - مجله تفریحی

jokkhoonh.ir/search/?q=سرآسیابی... - Translate this page
برانکو: الهلال رئال مادرید آسیاست/خیلی بد است که نمی‌توانیم در ورزشگاه خودمان بازی ... اگر مقابل واتفورد پیروز شویم که کار سختی است احتمالا به رده سوم می رسیم. ... استفاده را می‌بردیم و نتیجه را به صعود خودمان خاتمه می‌دادیم این کار را انجام ندادیم. ... لواندوفسکی و روبن این فرصت را داشتند که گل های بعدی را به ثمر برسانند ولی ...
اگر می‌دانند اسم و فامیل هم بنویسند نه اینکه حدس و گمان بزنند. ... به گزارش افکارنیوز ، رابرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی لهستان با زدن 3 گل در بازی انتخابی ... خیلی خوب می شد که بازی با مقدونیه را می بردیم اما این انتقادات چیزی را تغییر نمی داد. ... وی با اشاره به دیدار دوستانه پیش روی ایران برابر توگو، خاطرنشان کرد: بازی با توگو ...

خبر ورزشی | پنجشنبه 19 فروردین 1395 - علی سجادی

alisaggadi.ir/post/page/3 - Translate this page
Jan 23, 2017 - در این دیدار یک رئال مادرید متمرکز و منظم را شاهد بودیم. .... زمان آماده سازی استادیوم آزادی ... نکته بازی: استقلال تهران در هر چهار بازی خود در لیگ برتر برابر هم نام هایش گل دریافت کرد. ... امیر قلعه نویی: باید با اختلاف این بازی را می بردیم. ... اگر این مساله بخواهد صورت بگیرد باید تجربه پاس تهران را در نظر بگیرند.

رئال مادرید قهرمان لالیگا شد - مجله خبری وب کلک

webkalak.ir/search/?...رئال%20مادرید%20قهرمان%20لالیگا%20شد... - Translate this page
فصل اول حضورم در یونایتد سخت و دشوار بود ولی می دانم که از فصل دوم لذت خواهم برد؛ .... در دیدار برابر پرسپولیس را به ثمر برساند، در مورد پیروزی برابر تیم سابق خود که ... ها هم با تمام توان بازی کردند و اگر خوب نبودند در پرسپولیس بازی نمی کردند. ... لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی حساسی را بردیم و خوشبختانه دیگر بازی این ...

تلاش ویدال برای بایرنی شدن هموطنش - باشگاه خبرنگاران نوجوان

https://yicnews.ir/search/?q=تلاش+ویدال+برای+بایرنی+شدن...
Sep 15, 2017 - بایرن چند روز پیش شکست سنگین و تحقیر آمیزی را برابر میلان تجربه و با چهار ... مراحل آماده سازی پایان دوره نقاهت، تیمش را در این سفر همراهی نخواهد کرد. ... ویدال در ادامه گفت: اگر می‌بردیم بهترین تیم دنیا بودیم. ... رونالدو پس از بازی برگشت فصل گذشته مقابل رئال مادرید در برنابئو رفتار قشنگی با پسرم داشت.

آندو: به استقالل آمدم تا به تیم ملی برگردم - روزنامه ایران

www.iran-newspaper.com/Newspaper/PagePDF/39516 - Translate this page
Jan 22, 2017 - در آکادمــی باشــگاه رئال مادریــد، نمی توانــد فعاً به ترکیــه بازگردد. ... باشگاه استقال تهران و تراکتورسازی تبریز، شهباززاده را می خواهند. ... آنچلوتی: بردیم اما خوب نبودیم ... بــه لطــف گلزنی رابرت لواندوفســکی لهســتانی در وقت تلف شــده ... تعطیــات نیــم فصل لیگ بــه کلی از فــرم الزم دور بودیــم و بازی مان فاصله.

[PDF]ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم

www.mardomsalari.net/download/1810
محمد زادمهر، می گوید: این مســاله در دستور کار ماست و باشگاه در صدد تمدید قرارداد با ایشان ... لوئیس سوارز، روبرت لواندوفســکی و گونزالو هیگواین قرار دارد. ... 9- کریستیانو رونالدو، رئال مادرید، ۱۸ گل، ۳۶ امتیاز .... در بازی هفته اخیر این تیم برابر صبا موفق نشــد کاری را از .... که نبردیم و اگر می بردیم االن شرایط مان کامال متفاوت بود.